Expertisecentrum Migraine

Wij optimaliseren de zorg voor migraine en jij maakt kans op € 1 miljoen!

We vragen patienten van onze praktijk die wel eens migraine hebben ons te helpen door een vragenlijst in te vullen.

• Wist je dat als je teveel of te vaak pijnstillers voor je migraine neemt, de hoofdpijn juist kan verergeren?
  • Wist je dat er meerdere soorten hoofdpijn tegelijkertijd kunnen bestaan?
  • Wist je dat er bepaalde medicijnen bestaan die migraine aanvallen kunnen voorkomen of het aantal kan doen afnemen? De zogenaamde preventieve medicatie. Het blijkt dat veel mensen met migraine geen weet hebben van het bestaan hiervan.

Om deze en andere redenen gaat in februari 2016 het verbeterplan voor migraine van start.

Wat kun je hiervan merken? Als je iemand bent die bekend is met migraine dan kun je per email of per post een uitnodiging krijgen om een vragenlijst in te vullen. Zo willen we de zorg voor migraine optimaliseren en daarnaast zullen enkele huisartsen zich de komende tijd verdiepen in de actuele stand van zaken omtrent de beste behandelingen.

Als je de vragenlijst invult vóór 27 april, maak je kans op € 1 miljoen! We verloten namelijk een staatslot onder de deelnemers. Het neemt maar 10 minuten van je tijd in beslag, dat is snel verdiend!

Hier de link naar vragenlijst.

Wil je alvast meer weten over migraine? Kijk dan op www.thuisarts.nl/migraine

Our apologies to foreign patients with migraine who do not know the Dutch language. Unfortunately this questionnaire is not available in English. Perhaps you can fill in the questionnaire with the help of a Dutch friend!