Assistentes

Ester van RunEster van Run
Ester coördineert de assistentes. Zorgt voor de jaarplanning, is aanspreekpunt voor patiënten en zorgt voor de onderlinge samenwerking tussen de artsen en de assistentes.

Mirjam BonneMirjam Bonne
Naast de algemene taken als doktersassistente maakt zij uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek, geeft voorlichting tijdens tropenvaccinatie spreekuur, doet ons SOA-spreekuur en neemt bloed af voor de ATAL.

Safiyyah Chakawri

Naast de algemene taken als doktersassistente maakt zij uitstrijkjes voor het bevolkingsonderzoek en geeft voorlichting tijdens tropenvaccinatie spreekuur.

Naomi CookNaomi Cook
Naast de algemene taken als doktersassistente maakt zij uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek. Geeft voorlichting tijdens tropenvaccinatie spreekuur, doet ons SOA-spreekuur en neemt bloed af.

Angracia HaltmanAngracia Haltman
Naast de algemene taken als doktersassistente maakt zij uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek, geeft voorlichting tijdens tropenvaccinatie spreekuur en neemt bloed af.

Elvira van AalstElvira van Aalst

Naast haar taken als doktersassistente neemt zij ook bloed af.

Eveline FooladiEveline Fooladi Mahani
Eveline is in begonnen als stagiaire doktersassistente en heeft  haar diploma gehaald. Ze werkt nu als volwaardig assistente. Tevens doet ze ons SOA-spreekuur.

Lizzy Telford
Naast de algemene taken als doktersassistente wordt onze web-agenda door haar beheerd.

Laura van der Geest
Laura werkt als assistente in opleiding bij onze praktijk. Je komt haar aan de balie of in het laboratorium tegen.

Larissa Smit
Larissa houdt zich bezig met alle administratieve taken binnen de praktijk.